Google Analytics al detall totes les novetats

Experts, clients premium, professionals del màrqueting i partners certificats en el maneig de Google Analytics, es donen cita cada any a Mountain View, Califòrnia, per a assistir a la cimera anual de l’eina d’analítica web de Google (Google Analytics Summit, #GASummit). Allí comparteixen experiències i es posen al corrent de les últimes funcionalitats.

Paul Muret, vicepresident d'enginyeria, oferint el discurs d'obertura

Paul Muret, vicepresident d’enginyeria, oferint el discurs d’obertura

Google hi va fer un munt d’anuncis sobre Google Analytics, després de la publicació d’una gran actualització, molt necessària per a l’aplicació Android de Google Analytics, afegint noves eines d’informació i l’augment de la funcionalitat de les eines existents.

“Amb l’aplicació Google Analytics, es pot accedir a totes els dades – tant per Web i vistes d’informació d’aplicacions (perfils) – perquè pugui fer un seguiment de totes les seves dades importants amb els informes que s’han optimitzat per a qualsevol dispositiu que estigui utilitzant, assegurant una experiència molt acurada i intuïtiva”, escriu el director de producte Russell Ketchum.

image3

“Google Analytics genera els informes més populars del nostre producte al que hi accedeixen a diari molts usuaris actius,” explica Google al seu bloc. “És per això que hem estat pensant sobre com evolucionen aquests informes per presentar millor les mètriques clau en grups intuïtius alhora que millorem la flexibilitat del canal. Sabem la importància que aquests informes tenen per la nostres clients, i es per això que estem encantats de compartir un avançament dels nous informes d’adquisició de Google Analytics per proporcionar un punt de vista diferent en el cicle d’adquisició-comportament-conversió dels usuaris (ABC): com s’adquireixen usuaris, el seu comportament al seu lloc web després de l’adquisició, i els processos de conversió “.

Google Analytics també permet entendre més sobre els clients amb informes d’audiència

“Un dels majors reptes per als venedors en línia és la manca d’informació sobre les persones que visiten les seves pagines i compren els seus productes”, diu la companyia. “A diferència de les botigues físiques on un venedor pot dir molt sobre el tipus de persones que hi van i vénen – Quina edat tenen?, Quin és el seu gènere?, El que els interessa? – Els distribuïdors i comercialitzadors en línia sovint treballen a cegues. Els informes d’audiència resolen aquest problema proporcionant l’edat, sexe i categories d’interès. Esbrineu qui són els vostres visitants i obtindreu una millor comprensió de qui es el vostre públic més valuós per a assolir les millors perspectives. Tenint en compte les dades demogràfiques i els interessos, pot orientar de manera eficient l’oferta i optimitzar la seva creativitat per millorar el rendiment de la campanya.”

Google diu que aquesta és l’única manera d’obtenir una visió integral de mercat en un sol i fàcil d’entendre informe

Google també ha anunciat l’Acadèmia Analytics, una nova plataforma d’aprenentatge en línia, i que està reforçant la seva documentació d’ajuda, que és mes accessible encara a través d’una nova finestra, que apareix en fer clic en un botó de  a la barra de menú. Aquí tens un exemple de vídeo de l’Acadèmia Analytics:

Anuncis

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s